Әдістемелік жұмыс

-отдел2.jpg

 

 

Құрметті оқушылар!!!

Онлайн режимінде тестілуге өту үшін келесі сілтемеге өтіңіз:

1) http://www.testent.ru/tests

2) http://ent.kz/

3) http://megamozg.kz/

4) http://ymnik.kz/tests/

5) http://www.ya-student.kz/tests/

6) http://100ballov.kz

 

 

 

Педогог мамандарға гипербелсенді балалармен қалай жұмыс жасау кеңесі.

Гипербелсенді балалармен жұмыс жасау, дене күш және жан күшін көп қажет етеді, бірақ қандай жұмыс болмасын баланың белсенділігі болу керек емес, керсінше тәртіп, білім ережелерін меңгеруге көмек көрсету керек. Біз барлық гипербелсенді балалармен жұмысын құрастырамыз, екі нәрсеге сүйенеміз. Олардың «дегенімен» жүруге болмайды, еркін жүберетін болсақ-аласапыранның күшеюіне апарады. Бірақ сол мезгілде баланың қолынан келмейтін нәрселерді талап етуге болмайды, қарсылыққа апарады. Ал ең ұнамсыз-ол өз- өзіне жаман тәртіпсіз деген қарым қатынас.Гипербелсенді балалармен жұмыс жасаудың 4 бағыты.Артық қобалжуды түсіру және артық белсенділікті арттыру.

Гипер белсенді баламен жұмыс жасау оңай емес. Кішкентай адамның жеткен тауқыметі ішкі жан дүниеңмен түсіну керек, сондай ғана дұрыс бағыт таңдап өзіңізді айқайдан, баланы жәбірлеуден немесе еркелетуден тоқтата аласыз. Тыйым салу, тәрбиелеу,айқайлау ондай балаларға тек бос сөз, бос әрекет. Олар үшін көзбе-көз тактикалық қарым- қатынас маңызды. Баламен көзбе- көз қарым-қатынасты қамтамас ету керек.Бірақ, біздің «дауылымызға» тыным жетпейді. Ол жан жағына бұрылып, қарап, тыныш отырмайды, мұндай жағдайда үндемей қасына жақындап қолыңызды иығына қойсаңыз, немесе иығынан сипап мақтасаңыз да жеткілікті «непоседа» тынышталады.

Егер де, ол барлық ашуымен балаларға жүгірсе, біз оны құшақтап «қане, екеуіміз дұрыс тыныс алып, демімізді санайық» десеңіз бала ашу-ызасын ұмытып тынышталады. Гипербелсенді балаларды емдеуге денешынықтыру жақсы көмектеседі. Дене шынықтыру баланың жүйке жүйесін тыныштандырады. СДВГ балаларды емдеуде дене шынықтыру реабилитациясы болу кажет, бірақ мұндай балаларға барлық түрлері тиімді емес.

Біріншіден, емдеу дене шынықтыру педиятор, невропотолог ПФК дәргерлеердің қадағалауында өткізу керек.

Екіншіден оларға түрлі ойындарға қатысуға болмайды. Мысалы: Жарыс сайыстар, топтық ойындар(футбол, баскетбол т.с)

Бізде гипер белсенді балалар бимен, ән шырқаумен айналысады. Ата-аналарға ондай балаларды жүзуге жіберуге кеңес береміз. Егерде серуендеп жүргенде бала қозып кететін болса, біз оны жеңіл жүгіріспен алдаймыз, «қане, біз алаң ішінде жүгірейік»деп жүгіріс кезінде, жүгіру түрлерін ауыстыруға болады. Жүгірістен кейін баланың шиеленіскен жүйкесі басылып тынышталады. Гипербелсенді балалардизритммен қиналады, оларда тәулік бойы әрең деген де анықталады. Олар нашар ұйықтап әрең оянады, біз оларды жанында отырып қолдарын ұстап, иығынан сипап ұйықтатамыз.

Назарын жаттықтыру.

Гипербелсенді балалардың мінездері сонымен қатар өзін-өзі бақылау назарының бұзылуы, олармен қарапайым ойындарын өткізу керек. Оларға ережелері бар ойындар көмектеседі.Оларға ойын және ережелерді өзің ойлап табасың, кейде педагог, бірақ көбінесе бала өзі. Мысалы: допты жерге соғып оны қағып алып, шапалақ соғып қайта лақтыру керек т.б ойындар. Ритмнен жаңылмаған жеңімпаз атанады. Тағы бір ойынның үлгісі:алаңның бас жағына жүгіріп жетіп 3-5 рет отырып тұрып қайта жүгіріп келу. Осы ойындардың ережелері қарапайым бірақ, олар да жиі қиындыққа соғады. Қандай ойын болмасын соңы жақсы болып аяқталу қажет. Белгілі бір әрекет жасау арқылы барлық қиыншылықты жеңе алатындығын балаға сезіндіру керек.

Назарын жаттықтыру үшін тағы осындай ойындар бар. Мысалы: «Тек ағаштан жасалған затты тап», «Тек жасыл заттарды тап». «Күн мен түн», «Не өзгерді», «Ұқсастығы, айырмашылығы қандай?».

Біз әрқашан гипербелсенді балаларды тәртіпке шақырамыз. Ол өз назарын істеп жатқан жұмысын тез басқа нәрсеге ауыстыра салады. Осы кезде балаға ақыл үйретіп, қатты ұрыс айтудың қажеті жоқ. Ондай тәсілдің мұндайда пайдасы жоқ. Біз осындайда әрқашан жанында болуына тырысуымыз керек.

Балалар далаға шығу үшін киініп жатыр сол кезде педагог: «Балалар айналаға қараңдаршы барлығы дұрыс па? Ал енді бір - бірлеріңе қараңдар, бір-бірлеріңе көмектесіңдер» ол бір жағынан ұқыптылық, бір жағынан назарын жаттықтырады. Қыдырып келгеннен кейін гипербелсенді балаларды біз өзімізге көмекші ретінде аламыз.

- «Руслан сен өз шкафыңды жина, сосын біз қалған балаларға жинауын көмектесеміз, олар да сен сияқты жақсы жинады ма екен». Ойыншықтарды да біз гипербелсенді балалармен жинаймыз - «Руслан сен ана кубиктарды жинап ал, мен мына қуыршақтарды жинаймын».

Баланы қадағалау.Гипербелсенді балалар ағынмен жүзіп жүре бергендер. Олардың ойлары ауыспалы.Олар бір заттан, бір затқа ұшып қонғандар. Бір нәрсеге ұзақ көңіл қоя бермейді. Егер де, балаңыз бір нәрсеге, затқа көп ұзақ көңіл бөліп қараса, қызықтырған заты туралы сұрастырып неге қызықтырғанын ол туралы айтып берші деп әңгіме жүргізу керек. Бала қызықтырған заттарын айтып неге көп көңіл бөлгенін нақтылап айтады. Барлық айтылған кеңестер баланы гипербелсенділіктен айырмайды, бірақ оның жүріс -тұрысын қадағалайды.

 

 

 

№2 Песчан ЖОББМ

директоры

Н.Т.Әлиповаға

 ________________________

________жылға жазғы демалыс кезіндегі балалардың өмірі мен денсаулығы үшін ата-аналардың жауапкершілігі мен қауіпсіздік техникасы бойынша нұсқаулық.  

Мен________________________________________________________,№2 Песчан ЖОББМ_____сынып оқушысының анасымын (әкесімін), 20__ жылғы _______________________________аралығында жазғы демалыс кезіндегі өзіміздің ұлымыздың (қызымыздың) тәртібі үшін жауаптымыз және  осы мерзімде оның өмірі мен денсаулығы үшін жауапкершілікті өзімізге жүктейміз.

Менімен келесі айтылған жайлы нұсқаулық өткізді:

FКәмелетке толмағандарға ересек адамдарсыз жорықтар мен экскурсияларға баруға болмайды.

FБалалардың шомылуы арнайы орындарда және ересектердің қадағалауымен өтуі керек.

FЖеке гигиенасын сақтау керек.

FЗиянды әдеттерден (алкоголь, темекі, есірткі), жағымсыз қасиеттерден және қоғамға қарсы әрекеттерден аулақ болу.

FЖолда жүру тәртібін және қауіпсіздік техникасын біліп, сақтау.

FТұрғындық, қараусыз қалған үйлерге кіруге тыйым салынады.

F2300 сағаттан кейін ересек адамдарсыз көшеде жүрмеу.

F_________ күн аралығында баланың жазғы еңбек практикасынан өтуін қамтамасыз ету.

Өз баламыз үшін жауапты екеніміз жайлы сынып жетекшіден ескерту алдық.

Күні: «_____»  мамыр  20_______жыл

Қолы ________________________

Сынып жетекшісі:   _______________________

№2 Песчан ЖОББМ

директоры

Н.Т.Әлиповаға

 ________________________

________жылға жазғы демалыс кезіндегі балалардың өмірі мен денсаулығы үшін ата-аналардың жауапкершілігі мен қауіпсіздік техникасы бойынша нұсқаулық.  

Мен________________________________________________________,№2 Песчан ЖОББМ _____сынып оқушысының анасымын (әкесімін), 20__ жылғы _______________________________аралығында жазғы демалыс кезіндегі өзіміздің ұлымыздың (қызымыздың) тәртібі үшін жауаптымыз және  осы мерзімде оның өмірі мен денсаулығы үшін жауапкершілікті өзімізге жүктейміз.  

Менімен келесі айтылған жайлы нұсқаулық өткізді:

FКәмелетке толмағандарға ересек адамдарсыз жорықтар мен экскурсияларға баруға болмайды.

FБалалардың шомылуы арнайы орындарда және ересектердің қадағалауымен өтуі керек.

FЖеке гигиенасын сақтау керек.

FЗиянды әдеттерден (алкоголь, темекі, есірткі), жағымсыз қасиеттерден және қоғамға қарсы әрекеттерден аулақ болу.  

FЖолда жүру тәртібін және қауіпсіздік техникасын біліп, сақтау.

FТұрғындық, қараусыз қалған үйлерге кіруге тыйым салынады.

F2300 сағаттан кейін ересек адамдарсыз көшеде жүрмеу.

F_________ күн аралығында баланың жазғы еңбек практикасынан өтуін қамтамасыз ету.

Өз баламыз үшін жауапты екеніміз жайлы сынып жетекшіден ескерту алдық.

Күні: «_____»  мамыр  20_______жыл

Қолы ________________________

Сынып жетекшісі:   _______________________

Attachments:
Download this file (Cынып жетекш.pdf)Cынып жетекш.pdf[ ]143 kB
Download this file (критерийлер.pdf)критерийлер.pdf[ ]150 kB