"Өзін-өзі тану"

.png Өзін-өзі тану онкүндігі аясында мектепте "балалар, достықта өмір сүрейік" атты сынып сағаты өтті»

83887025_124578922408408_1428699787373471968_n.jpg

 

 

84334644_3454757787932896_7881759572777390650_n.jpg

 

83257027_840575043056904_3239549707090560014_n.jpg

____________________________________________________________

 

3 "Б" сыныбында Өзін-өзі тану сабағы

5б4ьц.png

 

54т3и.png

 

 

 

.png

 

 

 

                                                                                                                                   _ц.png

 

 

ҚР Білім және ғылым министрлігінің "Білім беру ұйымдарына "өзін-өзі тану" бағдарламасын оқу-тәрбие үдерісіне біріктіру бойынша пилоттық жобаны енгізу туралы" бұйрығына сәйкес № 2 Песчан ЖОББМ НДО бағдарламасы бойынша пилоттық білім беру ұйымы мәртебесін алды және 2017-2018 оқу жылында осы жобаны енгізу бойынша дайындық кезеңі өтті.

Облыста "өзін-өзі тану" НДО пилоттық жобасы үшін іріктелген барлық оқу орындары көп балалы, аз қамтылған, толық емес, жұмыссыз , жеке тұрғын үйі жоқ оқушылардың болуымен сипатталады.

Біздің мектепте пилоттық жобаны енгізу кезінде 35 педагог болды. Оның ішінде жоғары білімі бар-31, арнаулы орта-4.Жоғары санатты-19 педагог, бірінші санатты-10, екінші санатты - 4, санатсыз-1.Үш педагог "Бөбек" республикалық білім беру орталығында курстық қайта даярлаудан өтті.

Пилоттық жобаның мақсаты білім беру ұйымында жалпыадамзаттық құндылықтарға бағдарланған тұлғаның рухани-адамгершілік дамуына ықпал ететін тұтас тәрбие ортасын құру болып табылады.

Жобаның арқасында біздің мектепте НДО бойынша белгілі бір жұмыс жүйесі қалыптасты.

Өзін - өзі тану мұғалімдері коучинг-сабақтар өткізді, онда өз пәнінің 5 әдістемелік тәсілдерін, сондай-ақ баланың қажеттілігіне, оның даралығына, жас ерекшелігіне бағытталған техниканы көрсетті.

"Өзін – өзі тану" пәнінің мазмұны мен әдістерін және басқа да мектеп пәндерін мектеп пәндері мазмұнының адамгершілік-рухани құндылықтарымен байыту арқылы интеграциялаудың маңыздылығын арттыру мақсатында пән мұғалімдеріне арналған екі облыстық әдістемелік семинар өткізілді.

Жұмыс апталары қуаныш пен махаббат шеңберінен басталды. Қуаныш шеңберінің форматы сәлемдесу, игі істер мен іс - әрекеттерге тілек, Тарихи үзінділер, ұлттық салт-дәстүрлер бойынша театрландырылған шағын қойылымды көздеді. Қуаныш аясында өткен аптаның іс-шаралары үшін грамоталар, алғыс хаттар табыс етілді.

Адамгершілік-рухани тәрбие мәселелерінде мектептің отбасымен өзара іс-қимыл жүйесі өзгерді: ата-аналар жиналысын өткізудің жаңа формалары сынақтан өтті, ата-аналар шығармашылық және зерттеу жобаларына тартылды, отбасылық құндылықтарды анықтау мақсатында іс-шаралар өткізілді.

Оқу жылы бойы оқушылар, педагогтар мен ата-аналар республикалық мониторинг үшін адам мен қоғамның адамгершілік-рухани құндылықтарының деңгейін анықтау мақсатында сауалнама мен тестілеуге тартылды, оның нәтижелері бойынша дайындық кезеңінде жақсы нәтижелер алынды.

Алайда адамның рухани-адамгершілік қалыптасуының барлық міндеттерін жеке алынған пән тіпті оның ІСБ-ға кірігуін де шешпейді. Білім берудің құндылық әлеуетін күшейту үшін қоғамның барлық күштерін: педагогтарды, ата-аналарды, қоғам қайраткерлерін және т. б. жұмылдыру қажет.

Инклюзивті білім беру жүйесін дамыту Қазақстан Республикасында білім беруді дамытудың 2011-2020 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасының басым бағыттарының бірі. Қазақстандық білім беруді жалпы алғанда, психофизикалық даму ерекшеліктері мен денсаулық жағдайын ескере отырып, сапалы білім алуға қолжетімділікті қамтамасыз ететін білім беру ортасын құрмай жаңғырту мүмкін емес. Мектеп алдына мемлекет, қоғам және отбасы қоятын мектептегі білім берудің мақсаты, белгілі бір білім мен іскерлікті алудан басқа, баланың әлеуетін ашу және дамыту, оның табиғи қабілеттерін іске асыру үшін қолайлы жағдай жасау болып табылады.

 

Біздің мектепте төрт жыл бойы жоғары және төменгі қолдың туа біткен ауыр патологиясы бар оқушы оқиды. Осыған байланысты мектеп баланы оқыту және дамыту үшін қолайлы жағдай жасады. Өрт баспалдағы екінші және үшінші қабаттағы кабинеттерге кедергісіз кіру үшін көтергішпен жабдықталған, барлық табалдырықтар алынып, мектеп жанындағы алаңды толығымен қоршап алды. Балаға тьютер бекітілген. Біздің мектепте ерекше баланың пайда болуымен барлық оқушылардың өмірлік басымдықтарына деген қатынасы да өзгерді.

Мәжбүрлеу жоқ және әрбір бала үшін өз орнын табуға, бастамашылық пен дербестік көрсетуге, өз қабілеттері мен білім беру қажеттіліктерін еркін іске асыруға мүмкіндік бар табиғи ойын ортасы осы мақсаттарға қол жеткізу үшін оңтайлы болып табылады.

Қоғам мен экономикадағы қарқынды дамып келе жатқан өзгерістер бүгінгі таңда адамнан жаңа жағдайларға тез бейімделуді, икемділік пен шығармашылық көрсете отырып, күрделі мәселелердің оңтайлы шешімін табуды, белгісіздік жағдайында жоғалтпауды, әртүрлі адамдармен тиімді қарым-қатынас жасауды талап етеді. Мектептің міндеті-өз бетінше өмір сүруге мүмкіндік беретін заманауи білім, білік және сапаның қажетті жиынтығына ие түлекті дайындау.

Өз сөзімді Мемлекет басшысы Н. Ә. Назарбаевтың Қазақстан халқына Жолдауында: "Патриотизм, мораль және адамгершілік нормалары, ұлтаралық келісім мен толеранттылық, дене және рухани даму, заңға бағыну. Бұл құндылықтар меншік нысанына қарамастан барлық оқу орындарында сіңірілуі тиіс".

Біздің келешегіміз қандай болады, құрметті мұғалімдер бізге байланысты. "Өзін – өзі тану" адамгершілік-рухани білім беру бағдарламасын тұтас педагогикалық процеске біріктіре отырып, біз бірге біздің балаларымыз үшін, өзіңіз үшін, қоғамымыз үшін бақытты болашақты құрамыз.

Attachments:
Download this file (Приложение 1.doc)Приложение 1.doc[ ]54 kB
Download this file (Приложение 2.doc)Приложение 2.doc[ ]143 kB
BannerFans.com
<BannerFans.com

Яндекс.Ауа-райы

BannerFans.com

Instagram